центр підтримки
Основним завданням центру підтримки є надання повного спектру професійних послуг з ефективної обробки вхідних телефонних дзвінків гарантовано високої якості. Аналіз інформації, обробка запиту протягом декількох секунд дозволить Вам отримати високоякісну послугу та організоване вирішення питань.
Для комфортнішого та ефективнішого користування нашими сервісами і послугами пропонуємо Вам ознайомитися з центром підтримки клієнта, який дозволить отримати повну інформацію на будь-який з Ваших запитів. Тепер Ви можете по телефону отримати консультацію фахівця з будь-яких питань асортименту послуг, можливостей, механізмів, складської логістики, транспортних можливостей, здійснити запит тарифів за окремими відправленнями наперед. Аналіз інформації у стадії попередньої обробки дзвінка, дозволяє направити Ваш виклик найбільш відповідному фахівцеві.
Центр підтримки клієнтів - це кваліфікований колектив, який складається з операторів, менеджерів та тренерів, які спеціально підготовлені з методів спілкування з клієнтами.
Завдяки високим результатам роботи усіх підрозділів, впровадженню нових технологічних проектів обробки замовлень, інформації а також консолідації відправлень компанія відкриває усі нові можливості та підвищує рівень обслуговування клієнтів. Супроводження клієнта по усьому шляху співпраці дозволяє створити комфортні та надійні умови роботи.